- Spa w Chomiąży Szlacheckiej k. Bydgoszczy
zatrudni : Kosmetolog, Masażysta, Recepcjonista SPA, Menadżer Spa
Nowo powstały obiekt Spa w Chomiąży Szlacheckiej k. Bydgoszczy ogłasza nabór pracowników na następujące stanowiska:
Kosmetolog
Nr ref. Herbarium Hotel&Spa /K/114
Wymagania:
-wykształcenie kierunkowe
-doświadczenie pracy na stanowisku kosmetolog
-dyspozycyjność
-wysoka kultura osobista
-znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
-Pracę w stabilnej firmie
-Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
-Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Masażysta
Nr ref. Herbarium Hotel&Spa /T/114
Wymagania:
-wykształcenie kierunkowe
-minimum 2 letnie doświadczenie pracy na stanowisku masażysty
-dyspozycyjność
-wysoka kultura osobista
-znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
-Pracę w stabilnej firmie
-Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
-Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Recepcjonista SPA
Nr ref. Herbarium Hotel&Spa /R/114
Wymagania:
-wysoka kultura osobista
-dyspozycyjność
-komunikatywność
-znajomość języka angielskiego
-znajomość obsługi komputera
-umiejętność sprzedaży
Oferujemy:
-Pracę w stabilnej firmie
-Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
-Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Menadżer Spa
Nr ref. Herbarium Hotel&Spa /M/114
Wymagania:
-Minimum roczne doświadczenie pracy na kierowniczym stanowisku.
-Znajomość branży i produktów z zakresu spa & wellness
-Znajomość języka angielskiego
-Znajomość obsługi komputera i pakietu office
-Wykształcenie kosmetyczne lub fizjoterapia mile widziane.
-Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
-Otwartość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
-Umiejętność organizacji czasu pracy własnej oraz zespołu.
-Umiejętność motywowania personelu, delegowania i egzekwowania zadań
-Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i analityczne
-Wysoka orientacja na wynik.
-Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów.
-Kreatywność.
-Zaangażowanie i lojalność wobec firmy.
-Zainteresowanie aromaterapią iziołami.
Obowiązki:
-Bezpośredni nadzór nad personelem i funkcjonowaniem Spa.
-Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta
-Motywowanie, ocenianie i wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów.
-Marketing usług Spa.
-Realizowanie przyjętych założeń
-Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Oferujemy:
-Pracę w stabilnej firmie
-Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
-Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Aplikacje zawierające list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem prosimy składać na adres: rekrutacja@spaconsulting.com.pl
- Bukowy Park Hotel Medical SPA
w Polanicy-Zdrój
zatrudni : kierownika spa i rehabilitacji
Hotel Bukowy Park w Polanicy-Zdroju to klasyczny i stylowy obiekt położony w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego, Pijalni Wód Mineralnych i Teatru Zdrojowego. Jest to jedyny hotel 4* w Polanicy-Zdrój. Na atrakcyjność obiektu składają się: 38 klimatyzowanych pokoi, strefa mokra z basenem, jacuzzi oraz saunami, sala fitness, 10 gabinetów SPA i rehabilitacyjnych.
Bukowy Park to doskonałe miejsce wypoczynku rodzinnego, spotkań biznesowych oraz organizacji szkoleń i konferencji.
Kierownik Spa i Rehabilitacji
Miejsce pracy: Polanica-Zdrój
Region: dolnośląskie
Opis stanowiska:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie Gościom usług na najwyższym poziomie
- Wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy
- Organizacja pracy całego działu, podległych pracowników
- Kontrolowanie poprawności stosowania procedur
- Tworzenie i realizacja planów marketingowo - sprzedażowych
- Rekrutacja, motywacja, oceny okresowe pracowników
- Optymalizowanie procedur i działań
- Zarządzanie w oparciu o aktualny program komputerowy
Wymagania:
- Znajomość rynku Medical Spa, Rehabilitacji i Wellness
- Mile widziane minimalne 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Mile widziane wykształcenie w kierunku fizjoterapeutycznym/kosmetycznym
- Umiejętność kierowania zespołem oraz zdolności organizacyjne
- Zdolności analitycznego myślenia
- Komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego
- Przede wszystkim : skuteczność i kreatywność.
Oferujemy:
- Stabilną i odpowiedzialną pracę na stanowisku kierowniczym
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z systemem premiowym i sprzedażą prowizyjną od obrotu
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
- Kandydatom oferujemy pracę w dynamicznym zespole oraz szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
- Mikołajki Resort by De Silva
Mikołajki
zatrudni : kosmetyczkę, masażystę, menadżera spa
Nowo powstały obiekt Mikołajki Resort by De Silva ogłasza nabór pracowników na stanowiska:
Kosmetologa/ Kosmetyczkę
nr ref. Mikołajki/K/513
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe
- doświadczenie pracy na stanowisku kosmetologa/ kosmetyczki
- dyspozycyjność
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
- Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Masażystę
nr ref. Mikołajki/T/513
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe
- doświadczenie pracy na stanowisku masażysty
- dyspozycyjność
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
- Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Recepcjonistę SPA
Nr ref. Mikołajki/R/513
Wymagania:
- wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność
- komunikatywność
- znajomość języka angielskiego
- znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
- Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Menedżer Spa
Nr ref.: Mikołajki/M/513
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie pracy na kierowniczym stanowisku
- Znajomość branży i produktów z zakresu spa & wellness
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość obsługi komputera i pakietu office
- Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
- Otwartość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętność organizacji czasu pracy własnej oraz zespołu.
- Umiejętność motywowania personelu, delegowania i egzekwowania zadań
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i analityczne
- Wysoka orientacja na wynik.
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów.
- Kreatywność.
- Zaangażowanie i lojalność wobec firmy.
Obowiązki:
- Bezpośredni nadzór nad personelem i funkcjonowaniem Spa
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta
- Motywowanie, ocenianie i wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów.
- Marketing usług Spa.
- Realizowanie przyjętych założeń
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie relatywne do wyników w pracy
- Możliwość osobistego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Aplikacje zawierające list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem prosimy składać na adres:
e-mail: [email=rekrutacja@spaconsulting.com.pl]rekrutacja@spaconsulting.com.pl[/email]
tel. +48 530 531 118
UWAGA: nabór trwa do 15 maja 2013
- Spa Consulting
zatrudni : menadżera spa
MENEDŻER SPA
wymagania:
- minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku Menedżera Spa
- kreatywność i umiejętność tworzenia strategii rozwoju, PR
- umiejętnosci sprzedażowe
- dyspozycyjność
- umiejętność kierowania zespołem
- wysoka kultura osobista
- dobre umiejętności komunikacyjne
- znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
Aplikacje zawierające list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem prosimy składać na adres :
rekrutacja@spaconsulting.com.pl
- ForSpa - Ajmar - DaySPA
w Legnicy
zatrudni : menedżera
ForSpa, członek amerykańskiego stowarzyszenia International SPA Association (ISPA) oraz firma Ajmar poszukują do pracy osób w powstającym day spa w Legnicy:
MENADŻER
Nr ref. 2106/M/2011/Legnica
Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- znajomość specyfiki pracy w branży SPA
- gotowość do kreowania wizerunku, budowanie strategii sprzedażowych i PR
- umiejętność aktywnej sprzedaży
- miłe usposobienie, zdolności komunikacyjne i przyjazny stosunek do ludzi
- dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, sumienność i uczciwość
- umiejętność kierowania podległym zespołem
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego będą dodatkowym atutem
- obsługa komputera (znajomość pakietów MS Office)
Zgłoszenia zawierające list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem prosimy kierować na adres:
szkolenia@forspa.pl; informacje telefoniczne: 022 859 39 22
Zgłoszenie powinno być opatrzone nr referencyjnym.
- Hotel Galicja
Oświęcim
zatrudni : Kierownika SPA & Wellness
Opis stanowiska:
- kierowanie hotelowym SPA
- tworzenie strategii rozwoju i marketingu
- realizacja budżetu sprzedaży
- promocja marki hotelowego SPA
- weryfikacja potrzeb klientów i wdrożenie możliwych rozwiązań
- rekrutacja i szkolenie personelu
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w branży kosmetycznej/SPA/odnowy biologicznej
- znajomość trendów branżowych
- wysoka kultura osobista
- znajomość j. angielskiego
- dyspozycyjność (gotowość do pracy w weekendy)
- optymizm
Oferujemy interesuj±ce warunki zatrudnienia.
CV ze zdjęciem i list motywacyjny prosimy przesyłanie na adres info@hotelgalicja.com.pl
- Kormoran Wellness Medical&Spa
w Rowach
zatrudni : kosmetyczkę, terapeutę SPA
Kormoran Wellness Medical&Spa w związku ze stałym rozwojem firmy oraz podnoszeniem jakości świadczonych usług, poszukuje do pracy w hotelowym SPA kosmetyczek oraz terapeutów Spa.
Od kandydatów wymagamy:
- Kierunkowe wykształcenie
- Umiejętności: manicure, pedicure, zabiegi na twarz i ciało, masaż klasyczny – kosmetyczny, masaże relaksacyjne i pielęgnacyjne
- Mile widziane doświadczenie w pracy
- Oczekujemy elastyczności, odpowiedzialności, samodzielności i zaangażowania w wykonywaną pracę
Oferujemy stałą pracę, stabilne wynagrodzenie oraz szkolenia.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: [email=spa@kormoran-rowy.com]spa@kormoran-rowy.com[/email]
Kormoran WellnessMedical&Spa
76-212 Rowy, ul. Kościelna 16
Tel: 608 358 373
- Wydawnictwo Comfortum
w Łodzi
zatrudni : Redaktora/Redaktora prowadzącego
Grupa Comfortum posiadająca portale internetowe: spahotele.pl , SPA-info.pl oraz wydawnictwo „SPA & Wellness w Polsce”
poszukuje osób na stanowisko:
Redaktor/Redaktor prowadzący
Nr ref 01/09
Miejsce pracy: Łódź
Region: łódzkie
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków:
- redagowanie tekstów o tematyce SPA, Wellness, kosmetyka, inwestycje, turystyka
- adiustacja tekstów obcych
- przeprowadzanie wywiadów
- przygotowanie tekstów profesjonalnych
- wyjazdy, uczestnictwo w konferencjach, seminariach, targach w kraju i zagranicą
Profil kandydata:
- wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, politologia, socjologia, ewentualnie kierunki pokrewne)
- znajomość języków obcych: angielski lub niemiecki (w stopniu bardzo dobrym)
- obsługa komputera (MS Office, zarządzanie dokumentami)
- prawo jazdy kategorii B poparte praktyką
- inicjatywa, duża samodzielność w działaniu
- umiejętność planowania i szybkiego podejmowania decyzji, dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- miła prezencja i wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- optymizm i ukierunkowanie na sukces,
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w redagowaniu tekstów o tematyce kosmetycznej, turystycznej
Oferujemy:
- pracę samodzielną, pełną nowych wyzwań w dynamicznie rozwijającym się wydawnictwie, o uznanej renomie,
- osiągającym od 5 lat sukcesy na rynku mediów związanych z branżą SPA & Wellness
- atmosferę pracy sprzyjającą rozwojowi ciekawych inicjatyw i nowych projektów,
- możliwości podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego
- dużą samodzielność działań i podejmowania decyzji
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów (list motywacyjny oraz CV ze zdjęciem i deklaracją o udostępnieniu danych osobowych na potrzeby rekrutacji) na poniższy adres. W temacie maila prosimy wpisać imię i nazwisko oraz nr referencyjny: 01/09
praca@spa-prestige.pl
Comfortum – ul. Piotrkowska 165/169, 90-447 Łódź
- Hotel Sielanka nad Pilica****
w Warce
zatrudni : kosmetyczki, masażystki
Hotel Sielanka nad Pilica**** w Warce zatrudni kosmetyczki i masażystki
Wymagania:
- kierunkowe wykształcenie
- umiejętności: manicure, pedicure, zabiegi na twarz i ciało, masaż klasyczny, masaże relaksacyjne i pielęgnacyjne
- doświadczenie - minimum 1 rok pracy w SPA, mile widziana znajomość zabiegów COMFORT ZONE
- od pracowników oczekujemy elastyczności, samodzielności i odpowiedzialności. Oprócz wykonywania zabiegów pracownicy SPA mają za zadanie obsługę strefy relaksu (jacuzzi, sauna, łaźnia parowa, system masażu stóp).
Oferujemy stałą pracę, stabilne wynagrodzenie, szkolenia i dobre warunki socjalne. Istnieje możliwość zapewnienia zakwaterowania na miejscu.
Aplikacje (CV + list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: [email=gm@sielanka.pl]gm@sielanka.pl[/email]
- COMFORTUM
w Łodzi
zatrudni : Account Manager
Numer referencyjny: 2/06
Główne zadania to:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów (B2B), nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami (głównie Polska)
- sporządzanie ofert handlowych i projektów umów, prowadzenie negocjacji handlowych
- bieżące monitorowanie realizacji zleceń dla klientów,
- monitorowanie terminowości spłat należności za realizację zamówień,
- wprowadzanie materiałów promocyjnych na portale przez system typu CMS
- obsługa systemu CRM, administracja dokumentacją sprzedażową
- współpraca w zakresie kreowania przyszłych działań handlowych i strategii sprzedaży
- tworzenie i aktualizacja narzędzi komunikacji handlowej z klientami
- przeprowadzanie analiz rynku, bieżące raportowanie wyników do przełożonych
- koordynacja pracy w zakresie przygotowywania katalogów i organizacji konferencji
- organizacja wyjazdów na targi (ok. 10 imprez w roku)
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży (mile widziane w branży portali internetowych)
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)
- dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz zdolności w tym zakresie
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- otwartość, łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji biznesowych z klientami
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji
- rzetelność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie
- zdolności organizacyjne, umiejętność planowania pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu
- prawo jazdy kat. B + mobilność
Oferujemy:
- stałą, stabilną i ciekawą pracę o ugruntowanej pozycji rynkowej
- dobre warunki zatrudnienia (umowa zlecenie lub umowa o pracę, podstawa + premia, odpowiednie narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy)
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
Poszukujemy osób z tak zwaną „żyłką sprzedażową” - jeśli czujesz, że sprzedaż jest Twoim żywiołem, a ponadto posiadasz doświadczenie sprzedażowe to czekamy właśnie na Twoje CV!
CV ze zdjęciem i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: praca@spa-prestige.pl ( tytuł e-maila: nr ref. 2/06). Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).