12 kwietnia, 2018


Impreza integracyjna na… stadionie! Wspólne kibicowanie scementuje Twój zespół

Stare powiedzenie piłkarskich trenerów mówi, że o sile zespołu świadczy długość ławki rezerwowych. Świadomy pracodawca wie, że ta zasada odnosi się także do biznesu, bo najważniejszą wartością każdej firmy są pracownicy. Dzięki odpowiednim działaniom integracyjnym, menadżerowie mogą wpłynąć na wzrost ich motywacji, co przełoży się na bardziej wydajną pracę i większe zyski. Jak to osiągnąć?Pracodawcy coraz częściej rozumieją, że integracja to coś więcej niż weekendowy wyjazd, coroczna wigilia firmowa czy całodzienne szkolenie zakończone wieczornym bankietem. To, co wzmacnia relacje i zaufanie w grupie oraz buduje lojalność względem firmy, to możliwość wspólnego doświadczania wyjątkowych emocji. A jeżeli mowa o emocjach, to od razu na myśl przychodzi sport.
„Polacy, jesteśmy z wami!”
Każdy wyjazd czy spotkanie poza miejscem pracy to okazja do lepszego poznania się i zacieśnienia więzi międzyludzkich. Niezależnie od tego czy w firmie pracują fanatyczni kibice, czy osoby na co dzień niezainteresowane futbolem, w trakcie tegorocznego lata i nadchodzących mistrzostw wszyscy będziemy jedną drużyną.
Wspólne oglądanie meczu Biało-Czerwonych może okazać się dla Twojej firmy integracyjnym strzałem w dziesiątkę. Wizyta na stadionie, najlepiej w wynajętej strefie loży VIP, to niezapomniana przygoda, podczas której przeżyjecie wyjątkowe sportowe emocje. Jeżeli do loży zaprosisz kluczowych partnerów biznesowych i pozwolisz im współdzielić z Wami wyjątkowe chwile, to możesz strzelić dwa gole za jednym razem – nie tylko zintegrujesz i zmotywujesz pracowników, ale też wzmocnisz relacje z klientami i przekonasz ich, że dokonali dobrego wyboru.
A może strefa kibica?
Jeżeli nie macie możliwości kibicować na stadionie, to nic straconego. Wspólne oglądanie meczu można zorganizować w pubie, restauracji lub w Waszej siedzibie. Ciekawym pomysłem na firmowe kibicowanie będzie wizyta w jednej ze stref kibica, które powstaną we wszystkich 23 hotelach marki Novotel w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Wspólne kibicowanie, liczne atrakcje i zniżki w ramach happy hours będą czekały na gości w obiektach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie. W ramach kampanii „Zgrupowanie Kibiców” przygotowano też specjalną ofertę dla biznesu. – Nasze firmowe strefy kibica to idealne miejsce, by zorganizować event czy incentive w czasie dużej imprezy sportowej. Widzimy, że coraz więcej firm jest zainteresowanych tego typu integracją. Wszystkie 23 hotele Novotel w Europie Środkowo-Wschodniej dają możliwość wykorzystania przestrzeni konferencyjnej oraz skorzystania z najwyższej jakości usług gastronomicznych. Firmy mogą dzięki temu wzmocnić relacje między swoimi pracownikami poprzez wspólne oglądanie meczu w dostępnej na wyłączność sali, wraz z dodatkowymi atrakcjami – podkreśla Marcin Szymański, Midscale Segment Manager for Eastern Europe w grupie AccorHotels.
Radość po zdobytych przez naszą drużynę bramkach natchnie Was pozytywną energią, a w czasie 15 minut przerwy inspirujące dyskusje sprawią, że wszystkie konflikty w biurze odejdą w niepamięć. Jeśli Biało-Czerwoni odniosą wielki sukces, a Twój zespół będzie przez cały czas trzymał za nich kciuki, to sami również poczujecie smak wygranej.
Motywująca rywalizacja
Interesującym sposobem integracji połączonej z motywacją może być również wewnętrzny konkurs, który kreatywnie zaangażuje pracowników w obrębie całej firmy lub działów regionalnych. Przykładem challenge’u rzuconego pracownikom jest rywalizacja pomiędzy hotelami Novotel w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obiekty rywalizują w konkursie na organizację najlepszej strefy kibica dla fanów piłki nożnej. Oddając inicjatywę w ręce pracowników nie tylko pomagamy uwolnić ich prawdziwy potencjał, ale kreujemy też poczucie odpowiedzialności za wizerunek firmy i powodzenie projektu.

1537441222
Informacja prasowa.


 

Napisz komentarz

autor*
e-mail*
www
opinia*
wynik dodawania*
6 i 7
 

*) pola wymagane
 

Komentarze

    Brak komentarzy do tego wpisu.
     

    Następny / poprzedni artykuł

       «« Novotel rusza z kampanią „Zgru(...)
    Majówka w Biowitalnym SPA (...) »»