Wywiad z Magdaleną Pietruszkiewicz, Prezes Meadow Group i ekspertem marki Dr Murad

Dr Murad wkracza na polski rynek po raz drugi, w segmencie kosmoceutyków profesjonalnych po raz pierwszy. Jaki w Pani ocenie jest potencjał tego rynku dla marki Dr Murad?

Dr Muard po raz pierwszy w Polsce trafia na rynek wprowadzany przez firmę z doświadczeniem i doskonale znającą branżę. Rynek kosmeceutyków w Polsce na pewno nie jest jeszcze nasycony, a marka, za którą stoją światowe sukcesy i nazwiska największych gwiazd Hollywood, rekomendujących produkty, daje ogromy potencjał i cieszę się, że to Meadow Group może go wykorzystać.

1511218172



Bardzo ważna jest dla nas ocena profesjonalistów – osób, które szybko weryfikują przekaz marketingowy z rzeczywistymi efektami . Tu ta ocena jest bardzo wysoka – na tym buduję przekonanie, że długotrwałe procesy przygotowawcze firmy, audyty i weryfikacje były dobrym krokiem. Potencjał działania związanego z marką jest bardzo duży. Dzisiaj jesteśmy wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Dr Murad na Polskę i ta oferta w portfelu produktów, oferowanych do tej pory przez Meadow Group, świetnie wzbogaca kompleksowe usługi skierowane do salonów kosmetycznych, SPA i hoteli.


Ile salonów w Polsce pracuje już na tych kosmetykach?

Na polskim rynku jesteśmy od  końca kwietnia i już teraz na naszych produktach pracuje kilkanaście salonów kosmetycznych, a ta liczba stale rośnie. Warto podkreślić, że w tych samych salonach SPA można kupić również kosmetyki do użytku domowego – daje to ciągłość w pielęgnacji i znacząco wpływa na efekty.

To marka popularna w USA – jak została przyjęta w Polsce?

Bardzo dobrze. I ta ocena dotyczy zarówno Klientów indywidualnych jak i profesjonalnych. Poznawałam markę przez ostatni rok i nie jestem tym zaskoczona. Jeśli ktoś szuka skuteczności i spektakularnych efektów – po przetestowaniu zabiegów czy kosmetyków Dr Murad – nie wróci do innych produktów.

Czy ma Pani już pierwsze oceny profesjonalistów z naszego rynku?

Ze względu na porę roku hitem są zabiegi z witaminą C. Już po pierwszym zabiegu widać rezultaty, twarz staje się rozjaśniona, zdrowsza a przez to
odmłodzona. Zabiegi z tej linii są też idealnym rozwiązaniem dla osób, które zażywały zbyt dużo kąpieli słonecznych, a teraz borykają się z problemem przebarwień.


1511218172



Co Meadow Group oferuje stałym partnerom pracującym na kosmetykach Dr Murad?


Od początku współpracy zapewniamy dogłębne, cykliczne szkolenia z produktów, sprzedaży oraz procedur szkoleniowych. Dla naszych partnerów mamy również liczne programy wspierające sprzedaż. Programy są elastyczne, dzięki temu dopasowujemy je do specyfiki, wymagań i możliwości danego miejsca. W naszym przekonaniu taki system pozwala na osiąganie znacznie lepszych wyników niż sztywne, z góry narzucone zasady. Chcemy, aby nasze wsparcie miało swój początek w dialogu – uważnie słuchamy naszych partnerów, aby wiedzieć, czego od nas oczekują.

Jaki jest plan rozwoju marki w Polsce?

Mamy wysoko postawioną poprzeczkę – wyniki sprzedaży, ale moim głównym celem jest przekonanie, jak największej liczby Polek, nie tylko do kosmetyków, ale także do całej – pięknej i bardzo zdrowej filozofii życia oferowanej przez specjalistów Dr Murad. W trudnych czasach, pełnych stresu i ogromnego tempa styl życia ma szczególne znaczenie. Kilka wskazówek plus właściwa pielęgnacja dadzą nam gwarancję, że w pielęgnacji wybieramy dobrą, skuteczną drogę. 

Więcej informacji www.murad.pl
Inne artykuły w tej samej kategorii: